Monday, July 15, 2019

From: Kundärende
Subject: Ditt ärende är nu mottaget - #795187
Date: 15 July 2019 at 17:05:01 GMT+2
To: anders@fridhemgaard.com
Reply-To: kund@trafikverket.se

Vi har tagit emot ditt ärende 2019-07-15.

Ärendet gäller:

Hej Trafikverket.

Jag hade idag en obehaglig upplevelse när jag hamlade pil vid min mark Sa Håslöv 6:2 (Fastighet 6:6 Forshällavägen 265)
En Vit Volvo herrgårdsvagn smög upp bakom mig, passerade och backade tillbaka med rutan nedvevad. Två ovårdade individer satt i.
- Hamlar du pil eller vad det heter?
- Ja, jag snyggar till lite svarade jag, vem är ni?
- Vi är från vägverket. (Heter det inte Trafikverket?)
- Vem sköter vägen?
- Det finns visst en vägförening men den är ganska passiv.
- Vi kommer att dra in stödet bara så du vet. Träden gör intrång på vägmarken.
- Ja, ja vet jag är ute och hamlar. Vem är ni? Kan jag få se legitimation?
- Nej det har vi inte men du kan få mitt namn.
- Vad är det värt, Ni är ytterst ohövliga och oprofessionella. Faller ni under JO?
Ja det gör vi kanske, ska du JO anmäla oss? OSV.

Nu undrar jag om jag pratade med gårdstjuvar som var ute och rekognoserade eller om det verkligen är ert folk.
Tiden var runt 15:00 Måndagen den 15/7.

Skulle det vara era tjänstemän (gud förbjude) så önskar jag deras namn för JO anmälan.

Mvh, Anders Paulsson
c/o Wettermark
Fridhem Gård
Forshällavägen 265
235 91 Vellinge

0723 726137

PS. Detta meddelande går även till min advokat Hans Antonson.


En helt oacceptabel bit Skånsk pile allé enl. Trafikverket. 

No comments:

Post a Comment