Tuesday, December 18, 2018

Ersättnings handläggning.

Hej Peter,

Tack för trevligt och upplysande samtal.

Jag önskar kontakt med relevant person på Lantmäteriet ang ersättning/om-mätning höjd, längd, bredd - i detta skedet.

Vår EU anmälan avvaktar så länge för att vi ska ha hela bilden klar i domstolen.

Ha en God Jul.  Anders Paulsson 


Från: Anders Paulsson <anders@fridhemgaard.com>
Skickat: den 18 december 2018 10:34
Till: Peter <peter@fmbab.se>
Kopia: Ulf Rödholm <ulf.rodholm@outlook.com>; carina.wutzler@vellinge.se
Ämne: Södra Håslöv 6:2 vs E.On

_____________________________________________________________________
Hej

Tack själv, jag har hittat ett namn på lantmäteriet, Johanna Berntsson och ett ärende nr. M13348,  men det kan vara gamla uppgifter så jag ska kolla upp om det gäller fortfarande. Jag återkommer så fort jag vet att det är rätt person.

Med vänlig hälsning
Peter Johansson



No comments:

Post a Comment